טיפ היום

 

כוחה של שיחה

 
  • בעולם התקשורת הנוכחי, שירותי השיווק המוצעים ללקוחות מפנים את מקומם בעיקר למישורים החזותיים: פרסומים באינטרנט, אתרים וקידומים ממומנים, ניוזלטרים במייל וכיוצא בזה.
  • כלים אלו מוכיחים את עצמם בטרנד הנוכחי ביצירת קשרים עסקיים ושיתופי פעולה בין חברות.
  • עם זאת, הבחירה בכלי הפרסומי המתואר תלויה רבות בזמן ובהעדפות של הלקוח הפוטנציאלי. האם מי שיבחר להקליק על המודעה שלנו באינטרנט הוא אכן ה'קשר העסקי' לו אנו מצפים? והיה וכן, האם יפנה מזמנו לבקר בדף הפרסום שכה טרחנו בהכנתו ובהוצאותיו? האם יואיל לבצע את פעילות יצירת הקשר המזמינה, או שיוסח למתחרה חזותי אחר?
  • מכיוון שיש ספק בתשובה, הרי שאין ספק בבחירת השירות: טלמיטינג נכון הוא קריאה אקטיבית לפעולה. בכוחה של שיחה טלפונית שבנויה נכון להשיב לנו על שאלות אלו וכן על המרכזית שבהן – האם איתרנו את הלקוח הבא להזדמנות עסקית מתמשכת?